HELLOO RED HAIR!

TJAA ALLA! Hur mås det fan? Här mås det väl helt okej, alla mobbade mitt rödbruna hår.. Syns inte i webben men ute så syns det verkligen men ja.. ska försöka få tag på pengar och färga håret annars måste jag vänta en vecka för då får jag ju mitt barnbidrag och pengar folk är skyldig mig och mamma får ju även lön! yeah! ;)

Men idag har jag bara träffat massa folk, vi åkte till vällingby för att göra en grej men det blev inte av och blabla. Lite hemligstämplade saker där asså.. Men jaja. vi chillade mest och väntade kan man väl säga! Nu ska jag snart duscha håret så kanske det blir lite mindre rödare? får man hoppas.. Vi hörs senare! KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fett fin du va so brunett ju :)

2010-01-15 @ 19:50:57
URL: http://pluuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0