JA DET ÄR SANT..

Ja det är sant att playahead ska stängas ner. Varför tror ni egentligen dom ger ut blackvip? Haha.. Iaf. När dom skapade playahead trodde dom ju inte att dom skulle ha det mer än 10 år och nu har det funnits mycket längre än 10 år och dom börjar ju typ förlora pengar eftersom nu för tiden är det typ 2000-3000 inne per dag. För kanske 2-3 år sen var det ju typ 10 000 inloggade. Dom tjänar alltså inte lika bra längre så ja.. Dom har bestämt sig för att lägga ner playahead den 1 mars dårå..

Tyck jag är töntig nu men tycker det är jätte tråkigt att dom ska lägga ner pea.. Det är ju precis som facebook och så men mycket bättre för här har man egna pressar och kan lyssna på musik. Har fan hittat all bra musik till min mobil på pea.. Sure nästan alla slutar använda det men inte jag fan! Jag har använt det som mest sen 2008 men skapade min typ i början av 2006.. Haha nörd jag är. Liksom, vart ska man hänga nu? Facebook tråkar ut mig och bdb är ju som blogg ändå? Snuttis, kamrat, lunar? Vafan ska man använda när man är vid datorn och har tråkigt.. Ingen kan nog stoppa dom att stänga ner pea så får väl hitta nått kul på datorn då. Kanske bloggar mer då, vem vet. Jaja hejdå playahead.. Det var kul så länge det varade haha ;$


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter du på pea? (:

2010-01-21 @ 08:33:51
Postat av: CAASSIIE@

Visst , blev jätte besviken när jag fick veta att det bar sant som alla sa..

Pea in my <3

2010-01-21 @ 19:23:39
URL: http://piinkky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0