MITT LOV !

HEJ ALLA! har ni saknat mig?:) hoppas det för tänkte inte lägga ner bloggen och fortsätta blogga men det är min blogg och jag bloggar när jag vill så tjata inte ifall jag inte upptaderar på en fredag kanske för brukar ha svårt att blogga på helger och nu när det varit lov så har jag varit rätt upptagen och knappt sovt hemma menmen imorgon är det skola och det är jag inte så j*vla taggad på egentligen men mitt nyårslöfte är att sköta skolan så det är bäst att gå dit då! Hoppas bara inte vi har vanliga lektioner för det orkar jag inte med första dagen fan.. -.-

Jaja jag hoppas erat jullov har varit bra för det har mitt varit. Eller nja, kanske inte jätte bra. Blev ju hemskjutsad av polisen första dagen på lovet, fick inte gå ut andra dagen så jag och towe var ju bara i stan då och kom hem 8..Sen har det varit massa strul och inga speciellt bra fester. Jag har haft mina gråtstunder för att jag tjafsat med min älskling. Jag har bråkat med Johanna men de bryr jag mig inte om speciellt mycket. Towe, min lilla sötnos är i heby(?) på jourhem och saknar henne enormt mycket! Har inte träffat varken min tvilling eller Katta på hela lovet men som tur vad är dom hemma igen! Sen så har det varit fester inställda. Jag har behövt sovt ute, i ett badkar och på donken..jag har varit vaken i två dygn i rad.. Ja men det blev väl ett helt okej lov. Alltid kul att träffa vänner och så ju. Men inte lika kul och bråka med dom man älskar (snackar inte om johanna då) eller sakna folk..:( Men hade iaf en ganska bra födelsedag och ett tillslut lyckat nyår och det är jag glad över!

Ni hade rätt, ser ju rätt bra ut med rött läppglans fan :)




Kommentarer
Postat av: adina

skit snygg <3

2010-01-11 @ 17:19:14
Postat av: mm

SNÄLLA VÄX UPP OCH INSE ATT BLONDERAT HÅR OCH LÖSHÅR INTE ÄR SNYGGT! VISST DU VERKAR SOM EN GULLIG TJEJ MEN VARFÖR FÖRSTÖRA DET MED ROSA LÄPPAR OCH PUSH-UP? SNÄLLA FÖR DITT EGNA BÄSTA SLUTA HÄNG PÅ PLATTAN!

2010-01-11 @ 18:05:11
Postat av: Anonym

skit fint sådär

2010-01-11 @ 20:30:30
Postat av: Sara.

Men gud sluta va som en mamma till henne va fan?. Som om det hjälper det du säger bara för att du skriver så, så tror du att hon kommer göra exakt som du säger? hahah!

2010-01-11 @ 21:38:29
Postat av: lisa

jag tycker att du e finast med typ inget alls på läpparna eller ingen färg <3

2010-01-11 @ 23:00:47
Postat av: Anna

Vad har hänt med towe?

Varför bloggar hon inte längre? :/

2010-01-12 @ 16:01:40
Postat av: svar till fjortis sara

haha din mamma! sluta försvara din plattan bästiz

2010-01-12 @ 19:05:00
Postat av: Sara

vadå bästis? asså jag säger bara så det är ju fan sant? vart fan fick du luft ifrån ?:S

2010-01-12 @ 22:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0