nyår

CHA ALLA!

Ja, i onsdags kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde men vårat nyår blev ganska lyckat efter allt slit och alla promenader och åk.. Fanns bara en person som fattades där för att göra kvällen helt lyckad;$... Jaja, orkar inte berätta så mycket om nyår men vi var iaf hos en kompis och bara chillade med några människor, kollade på fyverkerierna och TOG DET LUGNT. Sen drog vi hem till Rebecka och sov där. Och igår gjorde vi inte mycket alls, vaknade liksom vid halv 4 och åkte till stan en stund. Fanns inget kul och göra så åkte hem och somnade vid 11 haha. Därför har jag inte bloggat. Men vill önska mina läsare ett bra 2010 :) Här är lite bilder från i nyår. Dock är jag inte med på någon nästan men ändå!

hett

Typ dale, Johanna, mårten(?) och matte!

Jag och johanna

eh aa..


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan nora, en fråga bara

höll du eller någon annan på med ''matte'' där? för såg lite bilder och vet inte vem det var på dem..

2010-01-03 @ 01:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0