SÅ SKA JAG FÄRGA!

Hejsan sötnosar! .. Sitter här och äter och pratar i telefonen! Har varit i stan med typ sofia, sara, karre, sara och stajf.. Några fler kanske. Vi träffade bara folk och jag försökte samla ihop pengar till hårfärg och det gjorde jag bäst som jag är ;$... Men vet ni? Jag var på thai mahal idag och blev kär:$ FINASTE hårfärgen seriöst.. Precis så vill jag ha det så ska nog köpa den hårförlängningen när jag får pengar och sen gå till en frisör och fråga om jag kan färga till den. Det är typ ljusljusljusljus brunt men ändå mörkblont med ljusa slingor typ. Sjukt fint! Kärlek vid första ögonkastet ;$ .. I HÅR HAHAHA. Jaja nu ska jag ****, vi hörs snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0