SVAR PÅ TAL

 

ååh äckliga fjortis.. Bort med pusch-upen, läppstiftet, uringningen och hårförlängningen!!!

Jahaja.. är man fjortis för att man har håförlängning nu? Jaja.. Rosa läppstift har ju varit en liten ''trend'' nu att man bli fjortisstämplad när man har det. Men jag tycker det är snyggt iaf och det tycker många andra också. Bara du som kanske inte passar i rosa fast du verkligen älskar rosa? Vad vet jag. Och uringning kan jag inte säga att jag har för det där är bara ett vanligt linne från H&M ;) Och den ända pusch-upen är de inbygda och det kan jag ju inte göra något åt. Bara för att jag har större bröst än dig behöver du inte sitta och gråta och försöka kränka ner mig med att säga fjortis ;$ ;)


Vad hette du på bdb?

Fredrikssons@ faan! Adda, adda, adda! :)

 

Varför färgade du håret så mörkt? :O

Det blev typ missfärgat. Hade en ljusbrun hårtoning men eftersom jag redan hade mörkt så blev det bara ännu mörkare.. jag vettefan men i slutet av februari ska jag göra det jätte ljust! Kommer bli sjukt snyggt ;$

 

När ska hon komma tillbaks?

Towe kommer när hon kommer.. Kan ta en månad eller flera men vi alla hoppas att hon kommer hem så fort som möjligt för ja.. Vi saknar dig gumman.. Speciellt jag, du är ju min syster :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0