TRÄFFADE TVILLING IDAG!

TJAA ALLA!

Hemma nu, var i skolan och sen träffade jag tobbe och Rebecca och lite senare efter deeet så åkte jag med Becksson till Sofias skola och där chillade vi och väntade på Sofia och så sminkade jag mig lite thähä;$ Sen åkte vi till bromma och blabla. Gjorde inte så mycket där. Lite senare åkte vi till stan, träffade massa andra och även min tvilling som jag inte träffat på jävla tre veckor om inte mer;O Saknat dig älskling! Och imorgon så ska vi två göra en hemlig grej som ni får veta då fan! Jaja drog hem vid 7 iaf för alla andra skulle dra och var ändå trött. Nu sitter jag och försöker fixa min kamera jag fick när jag fyllde år och äter choklad fan! :)


Kommentarer
Postat av: Clara

va fin bild :D

2010-01-12 @ 16:53:56
URL: http://clarajc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0