YEAAH

TJO FAN!

Gjorde faktiskt ett videoinlägg imorse men hann inte ladda upp det för hade brottom men det håller på att laddas upp nu på SEGA youtube! Men det är från imorse så tänk på de. Jaja idag blev det inte riktigt som planerat.. Jag försov mig till typ 12 så fixade jag mig jätte fort och drog till Rebeckas skola och var till hon slutade. Sen drog vi till bromma och träffade sofia någon minut och sen drog vi in till stan men det var typ inga där så vi drog till Rebecka. Bara tog det lugnt och så. Åt och blabla. Sen träffade vi Mattias tror jag han heter och typ bara chillade galet i typ Rebeckas bastu. Finns typ bord och sånt där. Vi satt och käkade ostbågar, lyssnade på musik och drack cola! Skit nice, skit nice! Menmen det blev sent och så är det ju skola imorgon så jag drog hem. Men nu ska jag duscha lite snabbt, får hoppas videoinlägget är klart när jag kommer tillbaka. Vi hörs om en halvtimma, pusspuss!

Ni får en lite gammal bild för är sjukt sliten just nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hette du på bdb?

2010-01-20 @ 22:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0