MIN BLOGG!

VAD ÄR ERAT PROBLEM?!
DET ÄR MIN BLOGG OCH JAG SKRIVER NÄR JAG VILL OCH VAD JAG VILL ..

IAF.. Idag så har jag varit i skolan, sen åkte jag och mötte Sarita och Sofia och vi drog in till stan och träffade lite folk och bara chillade sen så hade jag möte i skolan så åkte till skolan och träffade mamma och så. Efter det åt jag och mamma på donken i odenplan haha sen så mötte jag Louisa lite snabbt bara och snackade och därefter träffade jag Rebecka och Johanna och vi drog till stan och fikade och pratade bara! Chillig dag även om jag är SJUKT sur just nu.. Jaja vi hörs senare, ska duscheliduscha nu!


Kommentarer
Postat av: Emma

Louisa , menar du loisa eriksson som du va på samma kollo som ?

2010-02-02 @ 15:19:53
Postat av: Anonym

hej, hur många år e d? är du 95:a eller är edu 97:A ? :P

2010-02-02 @ 20:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0