FRÅGOR OCH SVAR

Anonym om SMÅSTRESSAD:
Älskar din blogg! tänkte bara fråga en sak :) du hade ju under/över läpps pircing ett tag sen.. Men du har inte de nu. du har ju typ tagit ut den, blev det ärr? elelr syns de inte (:
Svar; Ja det hade jag men bara i kanske några dagar. Alltså det är ju inget hål men ett litet märke eller tyå ärr är det iaf. Men inte så att man ser jätte mycket. Men man ser att jag har haft piercing där iaf! Btw om du ska göra det själv, köp piercing innan och ta inte något örhänge som jag gjorde för det är inte samma tjocklek på ''nålen'' på piercingen om man säger så x) ...

Anonym
om SMÅSTRESSAD:
Om man lägger till dig på facebook, accepterar du då?
Svar; Dom jag känner eller är bekanta med accpepterar jag. Men kan hända att jag accepterar om man inte heter typ något jävla konstigt namn för då är det nog antagligen bara någon 30åring utifrån som ska ragga.. Och om du inte har gemensamma vänner accepterar jag inte heller ;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

är towe på hem?

2010-01-25 @ 16:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0