MIN HELG =)

Ni verkar inte fatta vad jag menar när jag säger bloggpaus men jaja. Nu börjar vi bloggish igen då! Helgen har varit rätt kuul. I fredags så hade Rebecka tjejmiddag men jag och sara kom lite sent så när vi kom hade de kommit lite mer folk och det var väl en liten fest där eftersom att hon hade fyllt år och sen fyller Felicia år på onsdag också! Men jaja. Det var kul.. förutom att jag tappade bort min mobil som jag nyss hade köpt.. *SUCK*

Igår så sov jag rätt länge för var helt slut och ja. Men sen vid 4 började jag fixa mig och dra mig emot stan och där träffade jag Nathalie och Sofia och vi drog till Nathalie och fixade oss och åt bullar! Sen så drog vi till stan och träffade massa människor och vi drog till Upplands Väsby för det var en liten fest där men den sög balle haha. Vi drog därifrån efter kanske en timme eller nått. Sen så drog alla typ hem och till jakan för det var någon fest där men jag och Beckssoon drog till ett annat ställe i väsby hem till en kompis och jag och ***** snackade lite sen kollade på film och så! sen drog vi hem till Rebecka och sooov! :)

här är bilder från igår!

Cattis och Sara sötisar!

Eloise, Cattis, Sofia och lite av Ciara på den där jätte roliga festen HAHA..

Kevin, Cesar och tvilling!

Tvilling och jag! :)

Eloise, sofia och Sara påväg till väsby!


Kommentarer
Postat av: stumpan

hur lång är din hårförläning ? :)

2010-02-01 @ 11:24:58
Postat av: Cattis "Hejcattis" Gustafsson

THAHHAHAHAH MITT HÅR!!!!!

2010-02-01 @ 14:59:38
URL: http://hejcattis.blogg.se/
Postat av: Anonym

asso seriöst :s skriiiiiiiiiiiiiiiiv lite. du skriver jätte sällan och det börjar bara bli tråkigare och tråkigare. kör på lite nu

2010-02-01 @ 20:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0